BoIS skaffar konstgräsplan
Landskrona BoIS avhöll igår årsmöte. Ett 50-tal medlemmar var samlade och fick bland annat 2003 års nyförvärv presenterade för sig. Under mötet förklarades också, vad Landskrona Direkts läsare redan vet, att klubben nu för första gången på många år ligger på plus och alltså inte riskerar att mista den så åtråvärda elitlicensen som man måste […]














































