Boxningsframgångar för HAIS i Sydsvenska mästerskapen
I helgen avgjordes Sydsvenska Mästerskapen i boxning i Halmstad. Tre guld och ett silver gick till Häljarp AIS och samtliga medaljer erövrades av familjen Seleborn. I yngsta klassen gjorde lillasyster Carmenzita upp om guldet med broder Napoleon som vann med 2-1. Bägge hade vunnit sina semifinaler på lördagen. Nathalie Seleborn vann diplom A-klassen för flickor […]














































