Inget skönlir när BoIS besegrade Bunkeflo
Igår mötte BoIS det nyblivna division 2-laget Bunkeflo i en träningsmatch på ett kallt Ulkavallen. Planen hade också sett bättre dagar vilket påverkade spelet,– Det blir som det blir när förutsättningarna är som idag, sade BoIS tränare Janne Jönsson efter matchen. BoIS stod till slut som segrare i matchen (3-2) men det satt hårt åt. […]














































