Kevin Amuneke frälste BoIS-fansen
Äntligen lyckades BoIS göra mål på hemmaplan. Laget kämpade som aldrig förr och lyckades vinna över GIF Sundsvall med 3-2 trots att man låg under med 2-0. Glädjen visste inga gränser när domare Stefan Johannesson (som säkerligen haft bättre dagar) blåste av matchen efter 94 minuters spel. – Det här var en jätteskön seger. Det […]














































