Hoppet om café i Slottsparken lever fortfarande

Hoppet om att det kommer att säljas fika i Slottsparken lever.
SOMMARFIKA. Igår skrev vi om att planerna på ett café i Slottsparken grusats med anledning av konflikten mellan USA och Iran. Landskrona Direkt har nu talat med den drabbade entreprenören. Även om avtalet mellan staden och honom nu är uppsagt så har han inte gett upp hoppet.

Läs vidare med Premium

Detta inlägg är ett Premium-inlägg och går endast att läsa med en aktiv prenumeration av Landskrona Direkt Premium.

Registrera ett användarkonto. Gå sedan vidare och lös en prenumeration.
Kostnad: 99 kr/mån alternativt 990 kr/år.

Observera att ditt betalkort måste medge köp på Internet.


Har du redan ett konto? Klicka här för att logga in


Registrera



Till arkivet