Sommarcafé stoppas av konflikt i Hormuzsundet

Här var tanken att det skulle säljas fika under sommarmånaderna. Bild: Landskrona stad.
UTEBLIVEN FIKA. Imorgon torsdag är det premiär för Sommar i Landskronas evenemang i Slottsparken. Tanken var att det skulle finnas försäljning av fika på platsen under sommaren. Av detta blir det dock intet. I alla fall inte i nuläget. Anledningen uppges vara försenade leveranser genom Hormuzsundet.

Läs vidare med Premium

Detta inlägg är ett Premium-inlägg och går endast att läsa med en aktiv prenumeration av Landskrona Direkt Premium.

Registrera ett användarkonto. Gå sedan vidare och lös en prenumeration.
Kostnad: 99 kr/mån alternativt 990 kr/år.

Observera att ditt betalkort måste medge köp på Internet.


Har du redan ett konto? Klicka här för att logga in


Registrera



Till arkivet