Räddningstjänst i samverkan
När nya brandstationen uppfördes på Motorgatan för cirka tio år sedan var det många bland personalen men även politiker som hävdade att bygget blev för litet. Bland annat kunde inte ambulansverksamheten inlämnas i bygget. En utbyggnad utlovades av dåvarande kommunalråd Lars Wallsten den dagen samverkan mellan räddningstjänsten och ambulansverksamheten kunde komma till stånd. – På […]














































