Kommunens pressmeddelande:Susanne Öström lämnar sin tjänst i Landskrona stad
Susanne Öström väljer nu att lämna sin tjänst som stadsdirektör efter två år i Landskrona, skriver Landskrona Stad i ett pressmeddelande en knapp timme efter att vi avslöjat att hon kommer att sluta. När Landskrona Direkt under torsdagseftermiddagen och kvällen konfronterade höga tjänstemän med uppgiften var det locket på med hänvisning till att det utskickade […]














































