600 bilar lappades i centrum
På lördagen möttes ett hundratal bilägare i centrala Landskrona av en gul lapp på vindrutan. Det som till synes verkade vara en parkeringsanmärkning var i själva verket en PR-kupp från fackförbundet IF Metall Nordvästra Skåne med texten: ”Visst är det orättvist? Du har ju gjort allting rätt. Att bli orättvist behandlad är vardagen för många […]














































