Två mobilrån på samma plats
Tre unga män har på två dagar rånat två pojkar på deras mobiltelefoner på Silvergården. Det första rånet inträffade i torsdags då en 13-årig kille tvingades lämna ifrån sig sin telefon till tre killar i åldern 16-17 år. Och dagen efter var det dags igen. Då var det en 14-åring som var på väg till […]























































