Utbildning avslutas med flaggan i topp
Idag går sammanlagt 14 elever på Selma Lagerlöfsgymnasiets Restaurang -och livsmedelsprogram, fyra i årskurs tre och tio i tvåan. På grund av svagt intresse valde utbildningsnämnden att inte ta in några ettor nu i höst. Och nu står det klart att programmet med all säkerhet kommer att läggas ner. Beslut har nämligen tagits att det […]




















































