Så var hockeysäsongen igång och IF Lejonet spelar även denna säsong i division 3. Det blev förlust i premiären, hemma i Karlslundshallen, mot Frosta med 2-5. Lejonet började bra trots att man fick spela tre mot fem i en och en halv minut direkt i inledningen av matchen. Här visade hemmalaget prov på mycket bra […]