S kräver extra kommunfullmäktige i augusti

Socialdemokraterna i Landskrona kräver att det hålls ett extra fullmäktige i augusti.
POLITIK. Nästa spikade kommunfullmäktige är planerat till den 28 september, det vill säga drygt två veckor efter valet. Nu kräver Socialdemokraterna att det hålls ett extra kommunfullmäktige i augusti. Anledningen är att de vill lyfta problemen inom Landskronas omsorg efter att fyra personer avlidit på kort tid.

Läs vidare med Premium

Detta inlägg är ett Premium-inlägg och går endast att läsa med en aktiv prenumeration av Landskrona Direkt Premium.

Registrera ett användarkonto. Gå sedan vidare och lös en prenumeration.
Kostnad: 99 kr/mån alternativt 990 kr/år.

Observera att ditt betalkort måste medge köp på Internet.


Har du redan ett konto? Klicka här för att logga in


Registrera



Till arkivet