Vandring på Näset
Friluftsfrämjandets senaste vandring, var denna gång förlagd till Skanör och Falsterbo. Ett tjugotal medlemmar mötte upp söndag morgon på Landskrona station och via tåg och buss drog man iväg mot Höllviken, vandrade på bron över Falsterbokanalen och ut genom sommarfagra hagar på Näsets norra sida. Passerade Skanör, och sanddynerna syd därom, rundade längs vägen så […]























































