Kostar barnens bästa för mycket?
Jag tror att all personal på förskolorna måste ha dragit en lättnades suck när man fick höra att det är 200 barn mindre till hösten. Inte för att de inte tycker om sitt arbete utan för att de nu äntligen kanske skulle få möjlighet att utföra den under drägliga villkor. Det var innan arbetsgivaren inkluderade 40 […]
















































