Inga ersättare i fullmäktigesalen nästa mandatperiod
Idag sitter ersättarna i samma sal som ordinarie ledamöter i kommunfullmäktige. Detta kommer det dock att bli ändring på från och med nästa mandatperiod. Anledningen är att ersättarna helt enkelt inte kommer att få plats i fullmäktigesalen då antalet ordinarie ledamöter kommer att öka från 51 till 61.– Det stämmer att antalet ledamöter i kommunfullmäktige […]























































