Framgångar för BoIS-juniorer i Göteborg
BoIS P15-lag befinner sig i Göteborg för att spela Gothia Cup och har börjat så bra att man nu är klar för 32-delsfinal. – Det är jättekul. Killarna har vunnit tre matcher i rad på ett mycket övertygande vis, säger Lennart Mårtensson, en av killarnas tränare. I den första matchen besegrades Balltorps IF från Göteborg […]














































