Folkpartiet stöder koloniboende
Kommunstyrelsens arbetsutskott har i dagarna klargjort att man inte kommer att acceptera året-runt-boende i kolonistugorna i kommunen, något som rör upp känslorna hos de boende. De anser att de själv valt att bo under förhållandena och inte ska tvingas till något annat. Nu ger sig Folkpartiet in i debatten och ställer sig på koloniägarnas sida, […]














































