Kommunen delade ut medalj och minnesgåvor
På onsdagen höll Landskrona kommun sin traditionella kväll då man delar ut hedersmedaljer och minnesgåvor. Gösta Nilsson fick hedersmedaljen i guld med följande motivering: ”Gösta Nilsson har under sammanlagt 15 år varit kommunfullmäktiges ordförande och i den rollen varit kommunens främste ambassadör såväl vid stora officiella högtidligheter som lite mindre, men för var och en, […]














































