Gymnaster tävlade i Halmstad
RYTMISK GYMNASTIK. Under helgen som gick avgjordes Riksserien 3 i Halmstad. Tävlingarna i rytmisk gymnastik arrangerades i Högskolehallen, som har bra takhöjd för just RG. Under två långa dagar tävlade gymnaster från hela Sverige på olika ålders- och svårighetsnivå. Landskrona Kvinnliga GF var på plats med en handfull gymnaster.























































