Intresset för enduro håller i sig

SAXTORP. Årets sista tävling är körd ute på Saxtorpsbanan - Saxtorps Enduro Special. Bland de över 300 anmälda förarna fanns det flera från hemmaklubben Landskrona Motorklubb.

Saxtorps egen novemberkåsa

Årets sista tävling hos eldsjälarna i Landskrona motorklubb är avklarad. Som det hör till i november så var det i helgen dags att köra Saxtorps Endurospecial.

265 körde enduro i Saxtorp

Då var den sista tävlingen avklarad för i år för Landskrona Motorklubb.  Saxtorps EnduroSpecial hade samlat 265 förare för att köra såväl i skogen som på crossbanan.  Den tunga sanden i Saxtorp visade sig vara rejält krävande när årets upplaga av Saxtorps EnduroSpecial avgjordes i lördags. – Endurotävlingen var mycket lyckad. Det kom 265 förare […]