Anlagda kolonibränder oroar polisen
Inte mindre än fyra kolonier har stuckits i brand i Landskrona den senaste tiden. Den senaste brann i Sankt Olofs vång inatt och enligt räddningstjänsten råder det inga tvivel om att bränderna är anlagda. Polisen vill dock inte ta ordet pyroman i sin mun ännu.– Det vågar jag inte ännu. Vi är inte klara med […]














































