Skolturnering i handboll bra plantskola
Västervångskolan tog hem två titlar, årskurserna fem och sex, och Sandåkerskolan en, årskurs fyra, när skolmästerskapen i handboll avgjordes inför entusiastiska elever i Idrottshallen.– Kul att komma samman så här och träffa elever från andra skolor, tyckte BoISmålvakten Mats I Svensson, till vardags lärare och som matchade Västervångs klass 5B till finalseger över Seminarieskolans 5G […]














































