Brons till Linjens 10-mannalag
Årets 10-manna DM inom sydsvensk bangolf har spelats på Malmö BGKs banor vid Bulltoftaområdet. Målet för Landskronaklubben BGK Linjen var att ta en något ädlare valör på medaljen än bronset vid fjolårets tävling i Karlshamn. Malmö BGK med favör av hemmaplan blev dock, inte helt oväntat, mycket farliga och kunde med stor marginal vinna tävlingen […]














































