DVD-spelare stals ur lastbil
Ännu en lastbil på Milstolpen har haft påhälsning av tjuvar. Denna gången var det en chaufför från Slovakien som råkade illa ut. Han gick och lade sig vid 22-tiden på onsdagskvällen och vaknade vid 4-tiden morgonen efter. Det var då han konstaterade att någon brutit upp plomberingen på bilen och stulit 70-80 dvd-spelare. Av: Redaktionen […]














































