Ännu en lastbil på Milstolpen har haft påhälsning av tjuvar. Denna gången var det en chaufför från Slovakien som råkade illa ut. Han gick och lade sig vid 22-tiden på onsdagskvällen och vaknade vid 4-tiden morgonen efter. Det var då han konstaterade att någon brutit upp plomberingen på bilen och stulit 70-80 dvd-spelare.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































