UTSTÄLLNING. Det har gått många år sedan Svenska Konstnärsförbundet ställde ut på Konsthallen i Landskrona. Men nu är de tillbaka. På lördag är det stor vernissage på Galleri Direkt. Sammanlagt är det 16 medlemmar i förbundet som visar upp sin konst.