UPPDATERAD KL 11.15. På fredagsförmiddagen presenterades Kvarteret Erikstorp som de som ska driva Restaurang Pumphuset. Från och med den 1 maj tar de över driften.
Skriv in sökordet nedan och tryck på Enter eller Sök
Vi använder kakor (cookies)
På www.landskronadirekt.com använder vi nödvändiga kakor för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Vi använder också kakor för webbanalys så vi kan förbättra vår webbplats.