Skatehuset stänger efter nyår
I januari 2003 togs beslut om att Skatehuset ute på industriområdet ska stängas vid nästa årskifte. Anledningen är att man behöver spara pengar inom Arbets- och socialförvaltningen (ASN).– Det var inget roligt beslut att ta men nu ser verkligheten ut som den gör. Vi har ett besparingskrav på 10 miljoner, säger Gunlög Stenfelt, förvaltningschef på […]














































