Man påkörd på övergångsställe
Vid 9.30-tiden på onsdagsmorgonen blev en person påkörd av en bil på övergångsstället vid posten på Eriksgatan. Då räddningstjänsten kom till platsen satt mannen på en bänk vid sidan av olycksplatsen om man kunde då konstatera att han inte var allvarligt skadad. Av: Redaktionen © Landskrona Direkt UPP














































