NM-guld i Duo till Landskronatjejer
Under helgen har det varit Nordiska Mästerskapen i rytmisk gymnastik i Taastrups Idraettshallar strax utanför Köpenhamn. Sveriges bästa gymnaster var naturligtvis samlade där och från Landskrona Kvinnliga GF fanns fyra flickor på plats för att “dra sitt strå till stacken”. Och nog drog man, ett par av medaljerna finns nu i Landskrona. Tävlingen som hålls […]














































