50-TALET. Det var festligt värre i solen utanför Segergatans äldreboende på tisdagen. På plats var nämligen knappt 100 seniorer som, med hjälp av diverse rekvisita, fick de äldre att minnas 1950-talet, en svunnen tid.
Skriv in sökordet nedan och tryck på Enter eller Sök
Vi använder kakor (cookies)
På www.landskronadirekt.com använder vi nödvändiga kakor för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Vi använder också kakor för webbanalys så vi kan förbättra vår webbplats.