Klart för muralmålning
På onsdagens möte i kulturnämnden togs beslutet att bevilja ett anslag på 55 000 kronor till en muralmålning på den stora väggen som vetter mot Citygross parkering. I underlaget står att målningen ska påbörjas under innevarande höst. Så blir dock inte fallet. Tidigast till våren kan arbetet komma igång.























































