Hon är finalist till Lättläst-priset 2021

Ann Gomér med sin 33 bok, Spåren i snön, rikt illutrerad av Carina Ståhlberg.
För andra året i rad utser Studieförbundet Vuxenskolan årets pris för tillgänglig läsning. Nu är finalisterna klara för Lättläst-priset 2021. Av sex titlar ska juryn utse årets bästa lättlästa bok, och författaren/bearbetaren belönas med 50.000 kronor i september. Ann Gomér från Häljarp har två böcker med i finalfältet.

Läs vidare med Premium

Detta inlägg är ett Premium-inlägg och går endast att läsa med en aktiv prenumeration av Landskrona Direkt Premium.

Registrera ett användarkonto. Gå sedan vidare och lös en prenumeration.
Kostnad: 99 kr/mån alternativt 990 kr/år.

Observera att ditt betalkort måste medge köp på Internet.


Har du redan ett konto? Klicka här för att logga in


Registrera



Till arkivet