
Foto: André Tajti, AT-Foto.se
Det är stopp på fyra delsträckor av E6 både norr och söder om Landskrona. Det är den kraftiga dimman som ställt till det för trafikanterna. Enligt hd.se har två personer förts till sjukhus med okända skador. Vägen beräknas vara helt öppen igen under eftermiddagen.
Det började med att två lastbilar var inblandade i en krock mellan den södra och norra infarten till Landskrona. Följden blev att båda färdriktningarna stängdes helt. Detta fick till följd att långa köer bildades och det är i samband med dessa som ytterligare olyckor inträffat.
Trafikanter uppmanas att vara extra uppmärksamma och försiktiga i trafiken.














































