Kvinna blev påkörd av moped

Vid lunchtid igår blev en kvinna påkörd av en flakmoped på övergångsstället utanför SE-banken vid Rådhustorget. Kvinnan fördes till sjukhus för vård av en fraktur i höger hand samt ett sår.

Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt

UPP

 

Till arkivet