Inbrott på vårdcentral

Under natten mellan tisdagen och onsdagen bröt sin tjuvar in på vårdcentralen i Silvergården. Det är dock oklart om tjuvarna fått något med sig från platsen.

Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt

UPP

 

Till arkivet