Dagens alla rosor till Kulturskolan!
Vi var på söndags eftermiddagen på Landskrona Kulturskolas föreställning ”Eld och djupa vatten” och blev mycket tagna både av historien med sitt allvar och sin frihetsvilja, allt arbete med att få till en sådan föreställning samt av alla medverkandes prestationer. Man blir så stolt och glad av att se alla dessa duktiga ungdomar som valt vår fina kulturskola att lägga många av sina timmar.
Givetvis även tack till en engagerad och fantastisk personal för denna föreställning.
Många Kramar
Lotta o Roger Lindskog














































