Smygpremiär på nya Hyacint

Bonny Riis har bråd dagar. På onsdagen slås dörrarna upp redan klockan 06.30. Då ska det vara fullt i diskarna.
Många kastar lystna blickar mot Drottninggatan 6 i Landskrona. Väntan på att Hyacint ska öppna upp sin restaurang i lokalerna, något vi skrivit om tidigare, är stor. Nu är det dock klart. Imorgon, onsdag är det smygpremiär. Landskrona Direkt har haft ett snack med ägaren Bonny Riis.

Läs vidare med Premium

Detta inlägg är ett Premium-inlägg och går endast att läsa med en aktiv prenumeration av Landskrona Direkt Premium.

Registrera ett användarkonto. Gå sedan vidare och lös en prenumeration.
Kostnad: 99 kr/mån alternativt 990 kr/år.

Observera att ditt betalkort måste medge köp på Internet.


Har du redan ett konto? Klicka här för att logga in


Registrera



Till arkivet