Maja Francis inledde Sommar i Landskrona

Maja Francis var först ut i Landskronas sommarfirande när hon uppträdde i Teaterparken på torsdagskvällen. Foto: Annika Rickard Wargheden
Stämningen var på topp i Teaterparken i Landskrona på torsdagen. På scen stod Maja Francis och invigde Sommar i Landskrona. Det var dessutom första gången det var uppträde i den nyanlagda parken.

Läs vidare med Premium

Detta inlägg är ett Premium-inlägg och går endast att läsa med en aktiv prenumeration av Landskrona Direkt Premium.

Registrera ett användarkonto. Gå sedan vidare och lös en prenumeration.
Kostnad: 99 kr/mån alternativt 990 kr/år.

Observera att ditt betalkort måste medge köp på Internet.


Har du redan ett konto? Klicka här för att logga in


Registrera



Till arkivet