
Den första av sommarens två allsångståg rullade igår in på scenen i Slottsparken. På scen och i publikhavet fanns allsångsledare Linda Lundqvist uppbackad av sitt band Clean House.
Regn och rusk föregick sommarens första allsångskväll i Slottsparken.
Detta hindrade inte den trogna publiken från att infinna sig. Synd däremot var det att onsdagskvällens gästartist, sångerskan Christina Lindberg uteblev på grund av sjukdom.
Efter lite omstuvningar i programmet körde bandet och Linda Lundqvist på med kvällens tema som var ”Ingenting går upp mot gamla Skåne…” och var passar väl det bäst om inte i Landskrona.
Nästa gång Allsångståget kommer till Slottsparken är onsdagen den 20 juli.















































