– Hjärtligt välkomna till Landskrona konsthall torsdag den 7 maj kl 18.30, hälsar konstintendent Birthe Wibrand
Då bjuds en visning av utställningen av och med Conny Blom och Nina Slejko Blom.
Konstnärerna, tillika Landskrona stads kulturstipendiater, kommer att vara på plats och delta i visningen.
– Ta tillfället i akt att träffa konstnärerna och höra om det sätt de arbetar på.














































