IF Lejonets U8:a lag har haft en framgångsrik helg.
I lördags spelade killarna match i Söderslättshallen, Trelleborg och den slutade med vinst för IF Lejonet med 11-1. Dagen efter tog samma lag emot Malmö Redhawks på hemmais i Karlslundshallen i Landskrona. Vinst igen. Här besegrades Redhawks med 12-4.
– Det finns många duktiga smågrabbar i IF Lejonet, Landskrona. Heja! Heja!, hälsar lagets ”pressansvarige” Helene Nilsson glatt.














































