– Med samlad kraft kan vi påverka utvecklingen av Glumslöv på ett positivt och hållbart sätt, säger Lennart Pettersson ordförande i Glumslövs byalag i samband med att föreningen nu kallar till årsmöte i byns församlingshem den 19 mars klockan 19.
Kommunens tillförordnade stadsbyggnadschef Johan Nilsson kommer att närvara vid mötet.
Byalaget arbetar under 2015 med följande delmål: Säkrare trafikmiljö
Seniorboende, Grannsamverkan mot brott, Socialt forum för invånarna
Utveckla samarbetet med Glumslövs skola samt Vara en aktiv partner i Landskronas profilering och marknadsföring.














































