Datorer stals på Försäkringskassan

Under natten mellan söndag och måndag bröt sig tjuvar in på Försökringskassan på Östervångs plan. Med hjälp av en stege tog man sig in i ett flertal rum på andra våningen och stal sammanlagt tre datorenheter plus skärmar till dessa.

Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt

UPP

 

 

Till arkivet