Den nyöppnade tandläkarmottagningen på Säbygatan hade natten till fredagen påhälsning av tjuvar. Dessa tog sig in genom att klättra upp på byggnadsställningar. Väl inte lade man beslag på fem bärbara datorer och en projektor.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































