Det blir ingen reggaefestival på Ven till sommaren. Anledningen uppges vara att man inte fått några besked från de dragplåster man velat engagera. Dessutom har man fortfarande inte fått klartecken från sin största sponsor.
– Vi är mycket ledsna för detta. Vi såg verkligen fram emot en bra festival detta år, men vi har inte ekonomiska resurser att gå så mycket back som vi gjorde förra året. Vi hoppas att alla förstår våra problem, och med fler sponsorer och ideellt arbete kanske vi kan försöka få till stånd en festival till nästa år igen, hälsar Alexandra Nordengren från Island Vibration.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































