Vid 18-tiden igår fick räddningstjänsten rycka ut till en lekplats på Öster. Anledningen var att en flicka satt sig i en gunga för mindre barn och fastnat i den samma. Brandmännen fick klippa loss gungan för att flickan skulle komma loss.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































