I morgon, torsdag, ges det tillfälle att i tanken bege sig till Danmarks huvudstad. Det är Köpenhamnsälskaren och författaren Owe Agrelin som berättar om ”Byen” och dess vattenhål. Han delar med sig av sitt kunnande och ger tips på matställen och vandringar I köpenhamn. Det hela äger rum i bibliotekets hörsal med start klockan 19.00.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































