I söndags hade Lars Fiebigs Kemtvätt på Eriksgatan påhälsning av inbrottstjuvar. Dessa tog sig in genom att krossa en sidoruta till entrédörren. Med sig från kemtvätten fick tjuvarna en dagskassa med en okänd summa pengar.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































